mouse

Thursday, September 15, 2016

hollaaa !

Assalamualaikum and hi !

Lama tak menjenguk ke sinii. Terlampau banyak benda untuk diuruskann.

Salah satunyaa,
aku dah masuk satu fasa hidup yang baru ; 20-an
Alhamdulillaaahh, 20 tahun 5 hari nii Allah kasi semuanya sesuaii dengan keperluanku, mungkin aku je yang tak sedar, terlampau berfoya foya dengan dunia fanaa ni haa.

bila nak matured?

haaa ni jangan tnya. aku pun tktau part mana aku matured, part mana yg masih kebudak budakkan. well yeah, kalau hidup tkde childish punya part macam hambar sikit je, huhu tak gitu ke ?

and the most important thing ;

Insha Allah, bi iznillah, insha Allahh aku akan fly ke UK, Isnin ni, 19 Sept 2016, 8.45 am.
Doakan yang terbaik nahhh.
Moga Nur Atiqah dapat jaga iman, jaga diri, jaga maruah
Moga Nur Atiqah dipermudahkan segala urusan .
Moga Nur Atiqah dapat survive 3 tahun degree kat sana, and grad dgn first class honors !

Amin Amin Aminn. Apa sahaja doa kalian yang baik baik , moga Allah makbulkannya.

Mohon kalau aku ada terhutang sesiapa, pm aku nah .
Mohon kalau aku ada buat silap salah dengan sesiapaa, maafkaan akuuu.
Kalau aku ada terambil makanan korang, mohon halalkaann.

mohon doakan yang terbaikk. Aminn.

Salam Alaikkk :)

No comments:

Post a Comment