mouse

Saturday, October 18, 2014

short.

With the name of Allah .
Assalamualaikum ((;

Rindu haih nak menaip bagai ni. hahahaha lama bebenor tak jenguk mr.blog and konfem lah dah berhabuk pun kan, haih. ni pun curik curik bukak blogging tengah tengah buat assignment, otak dah tepu -,- '

so, being a college student. packed nyaa masa ya Allah . memang kena pandai manage masa, kalau duk tidur jaaaa memang 'selamat' lah. lols.

Alhamdulillah, hidup sihat lagi dekat dalam hutan celah Dungun ni, ditemani housemate yang sangat fahaaammm and terim aku seadanya Alhamdulillah. Roomates yang boleh terima perangai aku plus keadaan aku yang selalu tak berapa nak sihatni, Classmates yang makin lama makin rapat, lecturers yang superb best, batchmates yang sama sama fly UK 2016 nnt bi iznillah, in shaa Allahh aminn (;

just a short post. doakan aku. final dah memanggil. 16/11/2014. tembakkan doa diperlukan. kalau bom doa teruih pun takpaa.

take care, fi hifzillahh ((;
ps. ada orang panggil aku cik kacang kat kolej ni lols
lots of love ,
Assalamualaikum, 
{MissHazelnut}

1 comment:

  1. You have raised an important issue..Thanks for sharing..I would like to read more current affairs from this blog..keep posting. web development wordpress

    ReplyDelete