mouse

Wednesday, December 18, 2013

cik black forest !

With the name of Allah (:

Assalamualaikum !
kawan . teman . buddy . sahabat. :D


dear cik SitiNurFathiyahbintiAbuBakar * the one who wears orange shirt, the left-side one*

aku rinduuu kau jugakk lah ! kau antara orang yang rajin dating ngan aku . hehe, remember our last date, asyik turun naik KTM and LRT. haha, the utmost precious memory, i guess. 

dear sahabat, 
biarlahh dorang kata kau klon aku, sebab nampak bonar yang kau rinduu aku sampai terbawak-bawak aku punyaaa style, haha * perasan je*. ade aku kesahh ? tak kann ? haha.

well, u're my sister. i'm your adik since kau lahir dulu dari aku , muehehe. 

whatever it is, jauh mana punn aku pindahhh, jangan lupekan aku tau ! aku rinduu kau lahh gemukkk ! 
seriously, jangan lupekan aku !

*rajin rajinkan diri tegur aku , since kau kakak aku *

airmatahampirmeleleh,
rinduukamucikgemuk.
Assalamualaikum, 
{MissHazelnut}

No comments:

Post a Comment