mouse

Thursday, September 5, 2013

alhamdulillah (:

With the name of Allah (:


Assalamualaikum (:

Hoyya people ! ngehngeh. maaf lahh ye tk update dalam tempoh yang ter-AMAT lamaa. 

*fuhfuhfuh* tiup habuk tebal*

In TRIAL SBP mode. hoho. 
susahh? itu sudah pasti. jawab sehabis baik --- selebihnya tawakal wa doaa (:

sedihh bilaa mampu ambik 10 subject jaa kali ni. huhu.
1 subject dh miss. redhaa je lahh kan ? trial pungg bukan boleh repeat. 

sehat? hopefully semua sehat lahh ye . doakan disini turut sihat. menghabiskan paper BAHASA ARAB tanpa tangisan mahupun kesakitan. mogamoga- Inshaa Allah . 

1 SEPTEMBER 2013-- org kat sekolah semua sibuk study PSI, aku kt ghumah rajin pulak pi 'menziarah' HOSPITAL. dah lahh memang tk penahpenah duduk ward- operate pulak . hoihoi- rase cam nak jerit bia satu dunia tahu ----> AKU TAKUT !

haa, the story started when a week before raya, something like bengkak naik kt tepi telinga. then, ade biji timbul kt leher. at first memang sakit. tapi, lamalama biaa je , malas nak layan. well, masa tu dah risau, AKU NAK RAYA ! aku nak TRIAL ! hmm, dengan berat hati, pi klinik after 2 minggu tk surutsurut.
andd, doktor pun sebuk lahh cucuk cucuk tangan ni, amik darah , ultrasound andd so on. then, on last Friday, had an appointment - lepas paper AKAUN terus balik. -,- ' 
Doc kata kena bedah . keluarkan biji tu andd hantar lab. fuyooo. jantung pecut laju abes, join race gerenti menang- sampai terbabas. *okayy, merepek*

So, Ahad tengahari aku selamat dioperate. First time masuk OT (operation theater). *selama ni tengok dlm tv jaaa *. haha, fully bius -memang tk sedar ape lahh kan . 
then, malam tu balik asrama since Isnin tu exam. Tapi, kesakitan melampau sampai tk mampu jwb even satu soalan. Tulis pungg tegak je since kepala tk boleh nk teleng-teleng. 

tapi, semua bendaa tu dah berlaku. perkara yang lalu. yaa, mayb Allah bagi aku sakit ni sebab dosa aku yang terlalu banyak . banyak sangatsangat. dan aku tak sepatutnya merungut sakit or whatever. aku sepatutnya bersyukur. bersyukur sebab Allah masih nak panjangkan nyawa aku sampai hari ni, sampai saat ni. cuma aku yang tk reti bersyukur. aku tk faham apa itu syukur. 

apeapepun, thanks a lot IBU AYAH . sanggup habis duit hantar pi hospital walaupun kosnya melebihi seribu. bilaa daftar masuk ward, lepas nurse ambik temperature andd BP (blood pressure), diaa pungg kata cenggini;
" untung awak. mak ayah awak sayang awak. sanggup hantar pi hospital swasta kut"
 andd, masa tu memang rasa nak nangis. hoho, *cengeng ! * tapi sebab parents ade kat kiri kanan, aku hanya mampu senyum andd diam. 

tears aku jatuh lagi masa dalam kereta nak balik asrama. Ayah cakap cenggini ; 
 " akak tahu tak? masa akak operate tadi, ibu asyik belek phone je. rupe rupenya, ibu baca surah yassin untuk akak "
perghh. memang meleleh abis lahh . so, do appriciate them while they still there ! 

friEND
boyfriEND
girlfiriEND
semuaa kt atas tu ,  habis dengann END. tapi , 
FAMILY, 
habiss dengan ILY---> I Love You (:
Father And Mother, I Love You ^^

Thanks jugak dekat budakbudak F01 yangg sabar jaga aku . muehehe, korang punyaa jasa memang aku tk dapat balas. thanks sangat. now aku dh dapat rasaa, kenapa FRIENDS termasuk dalam 5 unique things in KISAS. sebab, dorang memang akan jaga satu sama lain eventhough tengah TRIAL. thanks jaga aku malam-malam, thanks saba denga aku nangis jaa. hoho, korang memang tk dapat diganti. maaf kalau aku selalu menyusahkan korang. sayang korang ^^. nnt kitaa fly sama sama ehh? 11A+ together, inshaa Allah. Thanks jugak 512 HEBAT !, sebab korang sangat care . sampai suruh aku pi amik exam kt bilik sakit kann, PKT terHEBAT? haha. 

cikgucikgu jugaa, especially Teacher Linaa, yang sangat care anddd sanggup hantar aku sampai rumah semalam . Sayang teacher ! Ohh, cikgucikgu lain juga. terima kasih amik berat pasal diri ini..


hoyaaahhh, panjang sudahh membebel. doakan aku untuk paper Arab Isnin nii,doakan aku cepat sembuh jugaaa. 

Selamat berTRIAL, 
Assalamualaikum, 
{MissHazelnut}

1 comment: